neděle 26. prosince 2010

Svatba, svatba, svatba...

Dala jsem si závazek, že do konce roku stihnu na blogu ukázat aspoň pár fotek ze všech letošních svateb...

7. srpna 2010 jsem se nechala ukecat dokonce na focení 3 svateb najednou... Poctivě jsem se na to připravila a jsem moc ráda, že mi přijely na pomoc moje kamarádky - fotografky - Katka Zvolánková a Aneta Barčová, protože bez nich bych to nezvládla... Moc mě mrzí, že zrovna v tento ten postilhy Jablonné povodně a všechno se hodně zkomplikovalo, tedy hlavně svatebčanům... Bohužel se vůbec nedalo fotit venku a spoustu svatebních hostů uvízla na cestě a nebo byly zatopeni...
Všechny svatby se konaly v zámečku Nový Falkenburk v Jablonném v Podještědí...

Jana & Michal Jechovi







manželé Skořepovi - důkaz toho že láska kvete v každém věku...






Jana & Martin Nevečeřalovi







Žádné komentáře:

Okomentovat